Niin väsyttävä päivä taas et hermot mennee. Aamulla menin tallille heti ku heräsin. Ratsastin hetken ilman satulaa kentällä ja ihan kivasti meni. Kymmenen päivän käyntikuuri (jaloissa vikaa) ja satula on topattavana. Noh, toivottavasti Wesku alkaa sit pikkuhiljaa laihtuun ja vetristyyn. Kärsivällisyyttä vaan ja sitähän multa löytyy :D (ei siis ihan hirveetsi löydy) Rahaa ja aikaa menee mut toivottavasti joskus saa sit vastinetta. Sit kun kuntoutetaan siitä teräspappa.

Töissä taas sellanen päivä et melki vois sanoo ittensä irti. Hitto että mä oisin onnellinen jos mulla olis ahkeria ja mukavia työkavereita. Töihin ois niin paljon kivempi mennä. No toivottavasti osa kesätyöntekijöistä lähtee samantien ku kesä on ohi. Sit taas töissäki vois jaksaa käydä ilosena ja sitämyöten hommat hoituis paremmin. ehkä. Ihan epäreilua kun kaikki tutut ja kaverit mökkeilee, käy festareilla ja makaa rannalla ja mä oon töissä. Ja ne kaks vapaata mitä nyt on viikossa ollu niin on tullu vettä tai ollu pilvistä ja tuulista. Aurinko ei vahingossakaan tuu hetkeksään esiin. Ei oo reilua, mut sellasta elämä on. Toisille se hymyilee enemmän ja toisille vähemmän. Ite kuulun yleensä jälkimmäiseen porukkaan.

1697130.jpg 

Tässä on otus joka saa aina mut hyvälle tuulelle ja piristää mua rankkojen työpäivien jälkeen :)